(eLEMÉR önkitöltős rendszerrel 4 fokozatú skálán, a kitöltés aktuális állapota szerint)
|
Az eLEMÉR az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) komplex mérőeszköze az informatikai eszközök iskolafejlesztő célú használatának mérésére. Azt mutatja meg, hol tart az iskola IKT intézményfejlesztő szemléletű használata terén. A 2010-es országos felmérésről készült OFI jelentés
|
|
| Az iskola összesített átlaga: |
|
| Aktuális országos átlag: |
|
|
|
|
| A tanuló és a tanulás |
|
| Biztonságos eszközhasználat, felelős tartalomkezelés |
|
| Gyakorlott eszközhasználat, intelligens tartalomkezelés |
|
| Innovatív eszközhasználat, kreatív tartalomkezelés |
|
| Az iskolavezetés hatása a tanulóra és a tanulásra |
|
|
|
|
| Tanítás |
|
| A pedagógusok kompetenciái, felkészültsége, képzés, továbbképzés |
|
| IKT-használat a tanítási folyamatban |
|
| A tanulók IKT-használatának fejlesztése |
|
| Az iskolavezetés hatása a tanítási folyamatra |
|
|
|
|
| Szervezeti működés |
|
| A vezetés |
|
| Az iskola értékelési kultúrája |
|
| Az iskola belső és külső kapcsolatrendszere |
|
|
|
|
| Infrastruktúra |
|
| Technikai eszköztár |
|
| Hozzáférés |
|
| Az iskolavezetés hatása az infrastruktúrára |
|