(eLEMÉR önkitöltős rendszerrel 4 fokozatú skálán, a kitöltés aktuális állapota szerint)
Az eLEMÉR az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) komplex mérőeszköze az informatikai eszközök iskolafejlesztő célú használatának mérésére. Azt mutatja meg, hol tart az iskola IKT intézményfejlesztő szemléletű használata terén. A 2010-es országos felmérésről készült OFI jelentés Megjegyzések az AKG-ról
|
|
Az iskola összesített átlaga: | 3,72 |
Aktuális országos átlag: | 2,57 |
A tanuló és a tanulás |
3,72 2,49 |
Biztonságos eszközhasználat, felelős tartalomkezelés |
3,63 2,36 |
Gyakorlott eszközhasználat, intelligens tartalomkezelés |
4 2,71 |
Innovatív eszközhasználat, kreatív tartalomkezelés |
3,57 2,36 |
Az iskolavezetés hatása a tanulóra és a tanulásra |
3,8 2,64 |
Tanítás |
3,8 2,61 |
A pedagógusok kompetenciái, felkészültsége, képzés, továbbképzés |
3,83 2,68 |
IKT-használat a tanítási folyamatban |
3,83 2,36 |
A tanulók IKT-használatának fejlesztése |
4 2,63 |
Az iskolavezetés hatása a tanítási folyamatra |
3,57 2,75 |
Szervezeti működés |
3,53 2,42 |
A vezetés |
3,75 2,62 |
Az iskola értékelési kultúrája |
2,5 2,18 |
Az iskola belső és külső kapcsolatrendszere |
3,86 2,32 |
Infrastruktúra |
3,82 2,76 |
Technikai eszköztár |
3,88 3 |
Hozzáférés |
3,8 2,51 |
Az iskolavezetés hatása az infrastruktúrára |
3,75 2,89 |