Pár gyerekünk már járt az AKG-ba és volt pár jó
tapasztalatunk. Például az AKG-ban a tanórák valahogy nagyon
hatékonyan működtek, a gyerekek az iskolában szinte mindent
megtanultak, otthonra csak kevés lecke maradt, így aztán
rengeteg minden belefért az életükbe: zene, sport, csillagászat,
színjátszás, multimédiás önképzés, énekkar. Állandóan lehetett
készülni valamire, nyitótábori szervezésre,
koncertekre,színielőadásokra, csillagászati versenyekre,
természetbúvárkodásra, vásárokra, mindenféle projektekre,
szalagavatókra, ballagásokra. Mindezt a tanári kar lelkes
támogatásával.
Könnyebbség volt az is, hogy a tanszerek jelentős részét bent
lehetett tárolni zárható szekrényekben, és hogy a gyerekeknek volt
állandó helyük a kupactermekben.
Így aztán sikerült a gimit állandó fogcsikorgatás nélkül, derűsen
végigcsinálniuk és mégis egészen megokosodtak. Remek egyetemi
felvételiket produkáltak, és úgy tűnik, az ösztönző kamaszkor az
egyetemi életükben nyitottságot, kezdeményezőkészséget és
vállalkozószelleműséget eredményezett. Úgyhogy most, hogy ismét
felvételi előtt állunk a legkisebbel, ismét az AKG-t céloztuk meg.
Korom Melinda, építészmérnök |
|