|

10. szám 1997. november 7. - november 19.
Gyönyörű
autók, Gyönyörű nők
(Samantha helyett Savannah)
Nyolc tízre értem haza, a család nőtagjai
már nagyban nézték a péntek este új
fénypontját. Első látásra minden megvolt
benne amire a kikapcsolódni vágyónak - így
nekem is - szüksége van ilyentájt: három gazdag
és jó nő, csini cuccokban szédítő
kocsikkal, pergő párbeszédek, a Dallasnál ezerszer
pontosabb és indokoltabb vágásokkal s persze reálisabb
történettel.
Tíz
percnyi bámulás után fokozódott a helyzet:
ötven gazdag és jó nő volt már a képernyőn,
mélyebb dekoltázsokkal, ringóbb csípőkkel,
és láss csodát: megjelentek a melléjük
rendelt Kevin Costnerek is. A történetről - bárhogy
is szeretnék akik nem látták az első részt
- nem írok többet. A Dallashoz hasonlóan a jeleneteket
ebben is helyszínpásztázós összekötő-snittekkel
választották el, de itt a cselekménybe is illesztették
őket, nem csináltak belőlük állandó
visszatérő motívumokat. Mellesleg sokkal igényesebben
fényképezték. A teljes mértékű
eltúlzás érdekében leírom még,
hogy a történetből árad a komponáltság,
mely majd egészen a befejezésig kitart. Érezni lehet,
miközben nézzük az aktuális epizódot (jelenleg
az elsőt), hogy az elejétől a végéig
kész a történet. Tehát mind a harmincnégy
részt érdemes lesz megnézni. A Savannah egyébként
gazdag (milliomos) humorvilágának köszönhetöen
is elragadó, bájos. Az estélyeken sármosan
mosolygó férfiak szájából kellemes gegek
hangzanak el, melyek hatása csábító válaszmosolyban
jelentkezik partnereik odaadástól sugárzó arcán.
Isten bizony minden perc, minden jelenet élvezet. Nincs más
hátra, mindenki tegye a szívére a kezét és
mondja utánam fennhangon: “nézni fogom”.
A Dallas utolsó része felejthetetlen.

|