Szubjektív

Tartalom

28. szám 2000. december

Posztmodern kritika: Barátok közt

A következő rész tartalmából:

"Pisti bánkódik az igazi családja után, és vissza akar menni a Vajdaságba. Nevelőanyja, Eszter, már megint nincs otthon, barátnőjénél, Julcsánál van, akiről kiderült, hogy gyereket vár előző barátjától, Pétertől, aki azonban nyomtalanul eltűnt. Rozál néni Péter eltűnéséért barátját, Emilt és annak zűrös ügyeit okolja. A titkos kaktuszszőkítő műhelyt ugyanis kiszimatolta a rendőrség. Horváth Béla megfenyegeti lányát, Krisztát, hogy ha még egyszer találkozni mer Ivánnal, soha többet nem ad neki zsebpénzt, és ráadásul még egy apácazárdába is beíratja. Jocó megpróbálja összehozni Aranka nénit a még mindig facér üdülőtulajdonossal, Poldi bácsival, akinek viszont megérkezik rég halottnak hitt felesége. Pisti nem képes beemelni a pergő eseményeket, és pszichológusához, Frajt Zsigmondhoz fordul. Zsigmond megnyugtatja, hogy ne aggódjon, teljesen megszokott dolog, hogy ebben az országban az emberek a szivárvány színeit egyszerre szeretik hordani. Az a tény pedig, hogy szókincsük és hangsúlyozásuk igen-igen hasonlít a mucsaalsóházi kultúresteken megszokott alapnívóhoz, önmagában még nem enged arra a tényre következtetni, hogy környezetében kizárólag földi diplomáciai úton lévő álruhás űrlények találhatók. Pistit azonban nem elégíti ki ez a magyarázat, s az éj leple alatt visszavonatozik Novi Sadba, ahol is belép az Otporba. Eszter a nevelt fiú elvesztése fölött érzett fájdalomban idegösszeroppanást kap, Julcsa harakirit követ el, Vili bácsinak (aki a háttérből mozgatja a szálakat) leég a processzora, az intergalaktikus kapcsolat megsza##& @" :-)))

-ok-