Szubjektív

Tartalom

24. szám 1999. október

Röhögjünk együtt a reklámokon

Ugye ismerik az érzést, amikor valahova be akarnak nyúlni a porszívójukkal, de nem sikerül…? Ugye látják maguk előtt a hétvégi takarítások idegőrlő kínlódásait…? De most ennek vége!

Mert itt a „turbo twin” szuperkönnyű porszívófej. Kettős fejszívórendszerrel és ütközésgátlóval ellátott technológiai forradalom. A képen látható számot tárcsázva most az öné lehet. Használja ki a páratlan lehetőséget. Garantáljuk, élete egyik legjobb döntése lesz.

Kedves hölgyeim! Ha túl vannak már egy szülésen, ha túl vannak már egy bizonyos életkoron, akkor sajnos naponta szembesülnek a ténnyel, hogy melleik esetleg megereszkedtek... Ne habozzanak! Most azonnal ragadják meg a telefonkagylót: eljött a perc, amikor visszanyerhetik az alakjukat.

És most bemutatjuk önöknek a 12 pozícióba állítható, szivacsmarkolatú kormánnyal ellátott boditrénert. Fedélzeti kompjútere azonnal tájékoztatja a boditréneren eltöltött időtartamról. A kalóriák elégetését külön kapcsolóval lehet szabályozni. Márta máris egy fokozattal feljebb tette a lábát… Jól láthatóan nehezebb a Márta erőkifejtése. Itt az alkalom. A boditrénerrel állandóan jó kondícióban tudja magát tartani! Tárcsázzon! Most, azonnal!

Mint a fentiekből is kiderült, „Röhögjünk együtt a reklámokon!” jelszóval a Szubjektív ebben az évben is működteti agresszió-levezető rovatát. A rovat a tavalyi év közepén született, és pillanatok alatt a népszerűségi listák élére került.

Amerikában egyébként, bármilyen meglepő, óriási dolognak számít reklámfilmben szerepelni. Sokszor ez az első lépcsőfok a sikerhez. Rengeteg hollywoodi sztár kezdte így pályafutását, jégkrém-, autókefe-, konzervdoboz-reklámokban.

24libero.jpg (14923 bytes)Természetesen Magyarországon is létezik erre analógia. Egyik ismerősöm büszkén mesélte, hogy egy pelenkahirdetésben kisfiát (a három és fél éves Miklóst) sugározza a televízió, este hét után is, főműsoridőben. Egy neves reklámügynökség producere kereste őket meg, hogy ha lehet, megmutatnák a gyerek fenekét. Ismerősöm, felismerve a publicitásban rejlő lehetőségeket, nyomban hozzájárulását adta a dologhoz. Másnap már forgattak is, megmutatták a gyerek fenekét. Kaptak érte kétezer forintot.

Ebből is látszik, hogy talán még fejlődnünk kell egy kicsit. Nyugat-Európához felzárkózva, bekapcsolódva az Unio vérkeringésébe, televíziós reklámjainkkal sem vallhatunk majd szégyent. Mindenesetre megnyugtató, tényleg megnyugtató: érezhetők a nagy változás első jelei.

Márta máris egy fokozattal feljebb tette a lábát.

-mm-